What do you suppose?
A bee sat on my nose.
Then what do you think?
He gave me a wink
And said, "I beg your pardon,
I thought you were the garden."
~English Rhyme
Cameron Trip 16-17 March 2007. Sg Palas Tea Plantation Mrs butterflutter at Butterfly Garden Strawberry Park Resort - Nice cozy place Strawberry picking. Family photo. GREAT holiday
have been having CH as plan for holiday , dah bertahun-tahun ... asyik kena re-plan. when i went back to my late father kampung, Garut - Jawa Barat, it is as ala-ala CH. sejukkk giler.
ninuk: Actually kami pung lama bebenor dah plannya. Ni sbb anak2 punya bday in mac then school hols kena make sure pegi jugak2. Pegi 1 nite je, ayahnya mana boleh cuti lama2. Ni kena pressure holiday naik aeroplane pulak nih...kena tunggu bonus ayah yg masuk esoklah nampaknya.
10 comments:
wah wah wah kat sini ada gambar dia lah. hello mrs butterflutter who is a busy bee
lollies: More photos here sbb bzzzz la. More write up after this, insyaAllah:)
senyum lebor mrs butterflutter jumpa sedara kat butterfly garden
moshimoshi: Kalau I tak senyum lebor nanti butterfly tak nak kat I.
almost forgot about you sorrrryyyyy!!!!!! been wondering agaknya this year cameron dah naik 1 degree C from last year..
onde: When I was there sejukkkk because hujan. I just love sg palas...must visit again.
I love sg palas too!
have been having CH as plan for holiday , dah bertahun-tahun ... asyik kena re-plan. when i went back to my late father kampung, Garut - Jawa Barat, it is as ala-ala CH. sejukkk giler.
ninuk: Actually kami pung lama bebenor dah plannya. Ni sbb anak2 punya bday in mac then school hols kena make sure pegi jugak2. Pegi 1 nite je, ayahnya mana boleh cuti lama2. Ni kena pressure holiday naik aeroplane pulak nih...kena tunggu bonus ayah yg masuk esoklah nampaknya.
tak borong bunga ros ke kat CH?? i like your picture with the butterflies. ala ala jejak kasih gitu hee hee
Post a Comment